system monitor vs free

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Jun 20 11:41:44 EEST 2005

Theodore J. Soldatos wrote:

> Και το System monitor τα ίδια με την free λέει. Απλώς αφαιρεί από την
> used τα buffers και το cache. Στο output του free λέει -/+
> buffers/cache: 157 (used), το οποίο είναι πολύ κοντά στα 165 του System
> Monitor. Τα 157/165 είναι μια φυσιολογική τιμή για σύστημα που τρέχει
> gnome, mozilla και openoffice.
>
> Θ.

Αυτή τη στιγμή:

free -m
  	total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:         504        338        165     0         27        155
-/+ buffers/cache:        155        348
Swap:          494          0        494

Και το system monitor μου λέει 156 από 504ΜΒ. Άρα αναφέρει τα buffers.

Άν κατάλαβα καλά, αυτό που λες είναι ότι στα buffers φαίνεται πόση μνήμη
καταλαμβάνουν τα προγράμματα που τρέχουν και τα υπόλοιπα
χρησιμοποιούνται από τον kernel. Σωστά;