Winmodem problem with SUSE 9.0 Pro

Φρίξος Κοψαχείλης tachyon at vivodinet.gr
Thu May 19 21:38:47 EEST 2005

Ermis wrote:
> [...]
> http://linmodems.technion.ac.il/packages/smartlink/
> και εγκατασταση του driver.
> Κατοπιν su:
> ifconfig sl0 down # αν υπαρχει το sl0
> modprobe slamr
> slmodemd -c GREECE &
> wvdial
>
> βασική προυπόθεση να υπαρχει εγκατεστημενο το wvdial
> Στο /etc/ppp/option προσθεσε:
> debug
> asyncmap ffffffff
>
> Πάνω σε αυτά, οι απορίες μου είναι οι εξής:
>
> 1) ifconfig sl0 down # αν υπαρχει το sl0
> τί είναι το sl0 και πώς θα ξέρω αν υπάρχει;

Η εντολή ifconfig μόνη της σου δείχνει ποια network interfaces υπάρχουν
(πχ eth0 ppp0 κλπ)

> 2) βασική προυπόθεση να υπαρχει εγκατεστημενο το wvdial
> πώς το διαπιστώνω;

Ο SUSE διαχειριστής πακέτων (μέρος του YAST πρέπει να 'ναι) θα σε
βοηθήσει. Στη χειρότερη περίπτωση ένα whereis wvdial θα σου δέιξει αν
υπάρχει εκτελέσιμο με αυτό το όνομα στις συνήθεις θέσεις στο σύστημά
σου. Αν παρ´ελπίδα υπάρχει μεν, σε ασυνήθη θέση δε, δώσε
find / -name "wvdial*" και θα το βρει. Αν δεν το βρει, δεν το χεις :)

> 3) Στο /etc/ppp/option προσθεσε:
> debug
> asyncmap ffffffff
>
> Οι τρεις τελείες πρέπει να προστεθούν ή σημαίνουν ότι προσθέτω ότι
> ακολουθεί στο τέλος του αρχείου;
Στο τέλος.

> Γνώμες σχόλια;

Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis