Πρόβλημα αναγνώρισης modem

giakouvis at newspaper.gr giakouvis at newspaper.gr
Thu May 12 20:56:55 EEST 2005

Σε σύστημα debian αντιμετωπίζω πρόβλημα
αναγνώρισης του modem από το Kppp. Όπως αναφέρω
και σε προηγούμενο ποστ, με τίτλο «Kppp -
πρόβλημα σύνδεσης στο ίντερνετ», κατά την
σύνδεση στο terminal window εμφανίζεται το
ακόλουθο μήνυμα:
ATZ
OK
ATM1L1
OK
ATDT8962555555
CONNECT 9600/ARQ/V34/LAPM/V42BIS

Επανέρχομαι διότι εντόπισα περισσότερα
στοιχεία για το πρόβλημα. Συγκεκριμένα:
Κάνοντας επανεκκίνηση με Live CD του Knoppel 5
διαπίστωσα ότι η εντολή για την αναγνώριση
του modem (δηλαδή η επιλογή Query Modem στο Kppp) μου
δίνει διαφορετικό αποτέλεσμα απ΄ ότι η
αντίστοιχη εντολή όταν ανοίγω τον
υπολογιστή στο σύστημα debian.
Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να μεταφέρω
επακριβώς τα μηνύματα που μου βγάζει η
εντολή «Query Modem» στα δύο διαφορετικά
συστήματα αλλά αυτό που παρατήρησα είναι
ότι στην εντολή «ΑΤΙ 4» η απάντηση του modem
στο μεν Knoppel είναι U.S. Robotics... BAUD=57600... ενώ στο
debian η ίδια εντολή δίνει απάντηση U.S. Robotics....
BAUD=9600... (οι απαντήσεις που μεταφέρω δεν
είναι ολοκληρωμένες αλλά σημείωσα μόνο τα
τμήματα στα οποία με μία πρώτη ματιά
διαπίστωσα διαφοροποίηση).
Το πρόβλημα, όπως ενδεχομένως
αντιλαμβάνεστε, είναι ότι στο μεν σύστημα
Knoppel η σύνδεση μου στο ίντερνετ τρέχει (λέμε
τώρα ότι τρέχει) με 56K bps ενώ στο σύστημα debian,
το οποίο και με ενδιαφέρει, η σύνδεσή μου
σέρνετε στα 9600 bps.
Αν γνωρίζει κανείς πως μπορώ να παρέμβω
στην αναγνώριση του modem ή με ποιο τρόπο
τέλος πάντων μπορώ να λύσω το πρόβλημά μου,
ας βοηθήσει.
Σημειώνω ότι σε προηγούμενη εγκατάσταση
debian που είχα κάνει στον υπολογιστή μου η
σύνδεση στο ίντερνετ γίνονταν κανονικά στα
56K bps