Help

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Mon Mar 28 13:43:06 EEST 2005

Kostas Tsourdinis wrote:

>ΟΚ, νέα στοιχεία:
>
>1. Στοιχεία για την κάρτα tv: Avertv go 007 plus (εσωτερική)

Αυτή φαίνεται να υποστηρίζεται από το bttv module (μπορείς να κοιτάξεις
στο kernel source tree στο Documentation/video4linux/bttv/Cards), αν
παίξει θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιαδήποτε εφαρμογή έχει
υποστήριξη για video4linux (tvtime, xawtv, kdetv, mplayer κλπ) για να
δεις TV ή να κάνεις capture.

>2. Στοιχεία για το modem: Lucent win modem 56k (εσωτερικό)

Με τα windmodems τα πράγματα όπως έχει ήδη ειπωθεί δεν είναι καθόλου
"όμορφα"... πιθανόν να βγάλεις άκρη με κάποιον binary driver από εδώ:
http://www.physcip.uni-stuttgart.de/heby/ltmodem/

>3. Φυσικά και μπορώ να φτιάξω ένα unused partition για linux. Ας το έχουμε
>αυτό δεδομένο. Θέλει και swap partition; Έπειτα τί κάνουμε;

Θα βρεις οδηγίες για την εγκατάσταση του knoppix σε σκληρό στο:
http://linuxreviews.org/software/linux-distros/knoppix-install/
Καλό θα είναι να ΜΗΝ φτιάξεις "unused partition", να αφήσεις απλά
unpartitioned space και να αφήσεις το linux να κάνει τη δουλειά του... :-)

>Απορία: Έχει διαφορά στην εγκατάσταση αν τα υλικά (κάρτες tv και modem)
>είναι διαφορετικά; Θέλω να πω πως αν αλλάξω modem θα χρειαστεί να κάνω κάτι
>διαφορετικό;

Ειδικά με το modem ναι, πολύ πιθανόν, εφ' όσον μιλάμε για winmodems.
Κατά τ' άλλα, γενικώς όχι, οι οδηγοί για την πλειοψηφία των συσκευών
είναι μέρος του kernel και στις περισσότερες σύγχρονες διανομές
ενεργοποιούνται αυτόματα. Συνήθως το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να
διαλέξεις κάποιο software που αξιοποιεί τη συσκευή και να μάθεις τη
χρήση του.

>Ευχαριστώ

Καλή τύχη :-)

Απόλλων