erotiseis....

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at power-on.gr
Thu Mar 24 18:07:56 EET 2005

Στις Πεμ 24 Μαρ 2005 17:53, ο/η Dimitri Nafpigos έγραψε:

> 1.an auta ta leitourgika einai compatible me ti suskeyi mou

Έχω Mandrake 10.1 σε Toshiba Satellite A10. Δεν έχω κανένα πρόβλημα, εκτός από
το modem (δεν το έχω ψάξει κιόλας διότι συνδέομαι με dsl από το γραφείο) και
τα fn πλήκτρα για την ρύθμιση της φωτεινότητας. Το τελευταίο λύνεται με το
fnfx demon, το οποίο είχα σετάρει στο 10.0 αλλά με την αναβάθμιση στο 10.1
δεν θυμόμουν πώς το είχα κάνει. Stand by για περισσότερες πληρφορίες επί του
τελευταίου.

> 2.an tyxon diafora programmata opos p.x mathimatikon logismon (gia tin
> sxoli)  kai diafora alla mporoun na trksoun se linux.

Αν το πρόγραμμα είναι γραμμένο για win, εξυπακούεται πως δεν θα τρέχει. Η
εξομοίωση δεν είναι λύση προς το παρόν, καθώς είναι σε πρώιμο στάδιο ακόμα,
εκτός και αν έχεις σκοπό να αγοράσεις το Crossover Office. Ωστόσο, αν και δεν
ξέρω από μαθηματικά, είναι μάλλον αδύνατον να μη βρεις ένα πρόγραμμα Ανοικτού
Κώδικα για την δουλειά που θέλεις.

> 3.an exo arxeia apo
> kathe eidous programma,tha mporo einai anagnosima apo allo pc?p.x an exo
> doulepsei kati kai thelo na to kano meta parousiasi sti sxoli?

Πλήρως, αν βεβαίως το win pc  που σε ενδιαφέρει διαθέτει κάποια εφαρμογή που
να ανοίγει τα αρχεία που φτιάχνεις στο linux. Π.χ., το OpenOffice φτιάχνει
αρχεία συμβατά με Word, Excel, Powerpoint. To Gimp φτιάχνει όλα τα γνωστά
συμβατά φορμάτ γραφικών.

> 4.mporei na
> ginei syndesi  me eukolo sxetika tropo metaksy enos laptop me linux kai
> enos pc me windows?

Πανεύκολα.

--
Λουκάς Σταμέλλος