SUSE 9.2: δεν ξεκινανε με γραφικο περιβαλλον

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Wed Mar 23 10:48:47 EET 2005

exposed bone wrote:

>εχθες περασα τους drivers της ati .... μετα εκατσα κανε 30ωρο στο
>ιντερνετ και εκλεισα το υπολογιστη , σημερα ξεκινσα ξανα τα linux και
>δεν ανοιγουν το kde δλδ με οδηγει σε αυτο που με οδηγει και το safe
>mode του suse  .... τι να κανω? τι κανω λαθος ?

Δεν έχω ιδέα τι είδους αηδίες μπορεί να κάνει το suse ή/και τι σόι
σπατανιές μπορεί να κάνει ο proprietary driver της ATI, αυτό πάντως που
υποψιάζομαι είναι ότι κατά το boot του συστήματός σου δεν έχει φορτώσει
το kernel module για την ATI (πιθανότερο) ή το agp module (σαφώς
λιγότερο πιθανό και πιθανότατα ο driver θα δούλευε και χωρίς αυτό, απλά
δε θα είχες direct rendering). Κάνε ένα lsmod να δεις αν έχει φορτωθεί
το module... αν όχι κοίτα στο /etc/modprobe.conf αν έχεις 2.6 kernel ή
στο /etc/modules.conf για 2.4

Α.