Egkatastasi SUSE Pro 9.2

Lefteris Karagiorgos SW6JIV sw6jiv at gmail.com
Thu Mar 10 16:31:37 EET 2005

O/H Ermis έγραψε:

> O/H Lefteris Karagiorgos SW6JIV έγραψε:

> Xmmm...nomiza oti den einai diathesimi mono i morfi ISO pros antirafi
> alla kai ksexorista osa paketa xorane se kathe cd.
> Ekeino pou ithela na po tan mipos kata tin dimiourgia tou arxeiou ISO
> pige kati strava kai exo ayta ta provlimata.

einai ontws dia8esima kai ta paketa ksexwrista se oles tis dianomes
Linux pou uparxoun (.rpm, .deb k.a.). mporeis na kaneis egkatastash etsi
alla 8a se mperdepsei poly kai 8a se kourasei. ap thn allh den yparxei
logos na mplekseis me installation disks k extra paketa afou sou dinei
thn etoimh lysh to bootable diskaki me o,ti xreiazetai to systhma sou
apo paketa (kai xiliades perissotera). apo ekei k pera me mia kalh
syndsh sto net sthneis k o,ti allo 8es esy.
sigoura se se ena apo ta 2 stadia proekypse to problhma. 1. sto
katevasma tou ISO 2. sto kapsimo. pantws h fail-safe me8odos einai na
katevazeis ta ISO apo sigoures topo8esies (mirrors), na tous kaneis md5
tsekarisma kai na ta kais se kala diskakia.
lef