Πρόβλημα με internet

giakouvis giakouvis at newspaper.gr
Wed Mar 9 20:34:01 EET 2005

Σε διανομή knoppel έχω πρόβλημα με την σύνδεση στο ίντερνετ. Αρχικά αναγκάστηκα
να εγκαταλείψω το εσωτερικό μόντεμ, διότι ήταν αδύνατη η σύνδεση. Τώρα έχω ένα
εξωτερικό US Robotics, με το οποίο συνδέομαι μεν, στην ΟΤΕnet, αλλά δυστυχώς σε
πολύ χαμηλές ταχύτητες. Το kppp μου δείχνει σύνδεση στα 9.600 bps. Με το ίδιο
μόντεμ, όταν συνδέομαι από περιβάλλον WinXP οι ταχύτητες είναι άψογες (50,6).
Προφανώς κάποια ρύθμιση πρέπει να διορθώσω αλλά δεν γνωρίζω ποια. Μπορεί να
βοηθήσει κανείς?
Ευχαριστώ