boot-dialup

Hermeia the InfoSharer hermeia at freemail.gr
Wed Mar 9 16:18:17 EET 2005

vio8eia

molis paei na anoi3ei kanei dialup .. prin to sign-in

(anoigei se console mode, mandrake 9.0, & kde)

- prospa8isa xtes na ftia3w ti dynatotita ry8misis sto diadiktyo..
alla mataia
(

Otan prospa8w gia kanoniki syndesi .. xtes .. Deixnei oti syndeetai, alla den vriskei kamia selida kai kamia diey8insi, oyte me ping oyte tipota.. Mono mia 8ea 3erei poy syndeetai..
kai vevaia 8a fanei sto logariasmo otan 8a er8ei..
kai ola ta help-docs lene oti ftaiei oi dns-server se tetoies periptwseis.. alla profanws edw den ftanoyme pote se dns ..

sta minimata deixnei oti prospa8ei na synde8ei kapoio "diald" ka8e lepto ..
(alla xtes anefere akomi oti den evriske to modem.. ws /dev/modem ayti i aytomati prospa8eia syndesis.
Fysika to modem einai kanonika kati /dev/tty1 - den eimai sigoyri gia ton ari8mo toy device, an xreiastei na to koita3w..)

eyxaristw prokatavolika gia ka8e symvoyli..

px. skeftomai an apegatastisw otidipote sxetiko me networking.. kai to egatastisw 3ana isws ..

na eiste kala