Egkatastasi SUSE Pro 9.2

Kyriakos Oikonomakos kiriakos at obscurenet.com
Wed Mar 9 13:14:27 EET 2005

On Wed, 2005-03-09 at 00:25 +0200, Ermis wrote:
> Enas filos katevase to DVD ISO kai mou to edose. Pao na kano egkatastasi
> apo tin arxi kai eno fortonei kanonika ton pirina kai vgazei tis
> epiloges, den vlepo epilogi gia paketa. "Error Media" einai to minima
> pou pairno. Dokimazo tis epiloges "new installation",
> "update"....tzifos. Ta idia.
> Bootaro apo Win XP SP2 kai to DVD to diavazei kanonika kai vlepo ta
> periexomena tou. Oute mia gratsounia sto DVD.
>
> Ti lete na ftaiei?

Den kserw an isxyei kai me ta dvd alla:

Prin polla xronia pou eixan psisei ena cd (slackware) alla eixan kanei
lathos stis epiloges pou eixe to programma, gia to poia standards
na akoloythisei (rockridge, joliet klp), me apotelesma ola ta arxeia
na exoun mono kefalaia grammata sta onomata. Efoson ta filenames sto
linux einai case sensitive (dld to arxeio kokolala einai diaforetiko
apo to KokoLala) o installer den vriskei ta arxeia pou xreiazetai kai
sou vgazei auto to error. Sigourepsou oti otan sou grafoun to cdrom
exoun energopoihsei to Rockridge extension kai oxi to Joliet.

Kyriakos