Egkatastasi SUSE Pro 9.2

Lefteris Karagiorgos SW6JIV sw6jiv at gmail.com
Wed Mar 9 00:39:46 EET 2005

geia xara
poly pi8anon na mhn exei katevei swsta olo to DVD. auto pou prepei na
kaneis einai to .iso arxeio pou katevase o filos sou na to elegksei me
to md5sum an ontws exei katevei swsta. an to md5sum pou dinei h Suse gia
to iso einai to idio akribws me to md5sum tou arxeiou pou exei katevasei
o filos sou, tote eisai sigouros oti to arxeio einai 100% swsto.
bebaia mporei na einai k problhma sto diskaki pou egrapses to dvd.sou
proteinw na to kapseis sthn pio argh taxythta poy mporeis kai se ena
brand-name diskaki dvd. apefyge ta xyma kai no-name diskakia.

filika
lef