Abt dvd recording

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Mon Mar 7 17:50:41 EET 2005

George B wrote:

> Geia se olous !!!
>
> Skopevo va agoraso kapoio DVD Recoreder kai tha ithela va
> mou upodeixete to katallilo software gia na kano egrafes.

Αν είσαι φίλος του GUI, k3b αβλεπί.

> Epeidi eimai kai fanatikos tou kinhmatografou thelo
> va ftiaxo kai syllogi me taivies DVD. Kapoio programma
> gia va antigrafo kai tainies? Kapoies isos exouv prostasia.
> Pos mporoume va avtigrapsoume aftes?

Κατ' αρχήν, να ξεκαθαρίσω ότι η αντιγραφή copyrighted υλικού είναι
παράνομη χωρίς σαφή άδεια του δημιουργού, εκτός *ίσως* από την περίπτωση
που θες να κρατήσεις αντίγραφο ασφαλείας από υλικό που νομίμως κατέχεις.
Πέραν αυτού και εφ' όσον έχεις εξασφαλίσει ότι οι ενέργειές σου είναι
νόμιμες, υπάρχουν δύο δρόμοι:

α) Μετατροπή σε divx / xvid / μπλαμπλα - μόνο που το τελικό αποτέλεσμα
θα παίζει μόνο σε PC, εκεί έχεις πολλές επιλογές όπως το dvd::rip, το
winki, ακόμα και το k3b έχει ενσωματωμένη δυνατότητα να κάνει τέτοιες
δουλειές

β) Αντιγραφή (με ενδεχόμενη "δίαιτα" για τα DVD που είναι >4.7G) σε DVD
με αρκετά λιγότερες επιλογές - συγκεκριμένα, έχω υπ' όψη μου μόνο το
Lxdvdrip (http://openfacts.berlios.de/index-en.phtml?title=lxdvdrip) το
οποίο μάλιστα δεν έχω καν δοκιμάσει.

Α.