SERVICES Mandrake

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Tue Mar 1 10:11:32 EET 2005

dourou wrote:

>kala ola ayta, isws kai na me brisete, alla ti to toso kako exei to
>"Configure your computer" aka drakconf.

Πολλά. Κατ' αρχήν κάνει το support πολύ πιο δύσκολο (άντε να περιγράφεις
εικονίδια και menu levels). Κατά δεύτερο λόγο τα περισσότερα GUI config
εργαλεία είναι όχι-και-τόσο-ώριμα (για να τοποθετηθώ με τον πολιτικά
ορθό τρόπο). Επίσης είναι ακόμα πιο distro-specific και συχνά δεν
"παίζουν" αν έχεις κάνει κάτι compile με το χέρι αντί να βάλεις το
πακέτο της διανομής σου.

>den bazei o kosmos mandrake gia na liwnei sto # . yparxoyn ta debian,
>slackware, BSD etc. gia ayto....
>genikws pantws goustarw to # ki as exw Mandrake... (vi rulez)

Κι εγώ Mandrake έχω για desktop, δουλεύω σταθερά και καθημερινά σε KDE
περιβάλλον (και στο σπίτι και στο γραφείο) αλλά το command-line είναι
command-line, έστω και σε Konsole (ή, πιο σωστά, σε 10άδες Konsole
tabs). Και το σωστό prompt είναι $ και όχι # (ουκ αν λάβεις UID 0 Κυρίου
του Root σου τω τερματικώ σου επί ματαίω). Το GUI config είναι ακόμα ένα
εργαλείο για τους πολύ αρχάριους *πριν* χρειαστούν βοήθεια από τρίτους.

Α.