Fedora Core 3 - aytomath ektelesh ektolwn

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Mon Feb 21 00:50:45 EET 2005

On Mon, Feb 21, 2005 at 12:25:47AM +0200, Sotiris Katsaniotis wrote:
> tha hthela na rwthsw an mporei kapoios na me voh8hsei na kanw thn
> ry8mish tou na ginetai aytomata oi sygkekrimenes entoles sto FC 3
>           mount /dev/hdb1 /mnt/various
>           modprobe slamr
>           slmodemd --country=GREECE
> Eyxaristw ek twn proterwn.

San root

1. prosthese sto /etc/fstab ayth th grammh
/dev/hdb1     /mnt/various   vfat  defaults     0       0

2. prosthese sto /etc/modules mia grammh me to onoma tou module pou thes na
fortonei

3. kai oso gia to teleytaio
echo "slmodemd --country=GREECE" > /etc/init.d/startmymodem
chmod +x /etc/init.d/startmymodem
ln -s /etc/init.d/startmymodem /etc/rc5.d/S50startmymodem

Fanis