Πρόβλημα με σύνδεση στο ίντερνετ

Φρίξος Κοψαχείλης tachyon at vivodinet.gr
Sat Feb 19 02:09:39 EET 2005

O/H giakouvis έγραψε:
> Έκανα copy όλα τα posts που προηγήθηκαν για το ίδιο θέμα για να μη
> χρειαστεί να επαναλαμβάνουμε όσα ήδη λέχθηκαν. Το πρόβλημά μου δεν
> λύθηκε και ακόμη δεν μπορώ να συνδεθώ στην ΟΤΕΝΕΤ. Την εντολή ATDT
> την αντικατέστησα με την ATX3DT αλλά είχα το ίδιο αποτέλεσμα. Επίσης
> δοκίμασα αντί να κάνω κλήση στην ΟΤΕΝΕΤ να κάνω κλήση στο ...κινητό
> μου τηλέφωνο. Αποτέλεσμα ήταν το τηλέφωνο να χτυπάει κανονικά και
> μάλιστα όταν το σήκωσα και μίλησα η φωνή μου ακουγόταν από τα ηχεία
> του υπολογιστή! Το γεγονός αυτό πιστεύω αποδεικνύει ότι ο driver
> [...]

Προτείνω να εγκαταστήσεις το wvdial και να δοκιμάσεις να συνδεθείς με
αυτό. Επίσης, κάνε μια έρευνα στο Internet για ρυθμίσεις του modem σου.
Καμια φορά τα εσωτερικά modems θέλουν περίπλοκες ρυθμίσεις για να
δουλέψουν σωστά. Βέβαια μπορεί απλά το kppp να κάνει τα δικά του. Δεν
είναι και σπάνιο φαινόμενο ;)

--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis