xserver

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Feb 11 17:13:42 EET 2005

Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με τον φίλο που έστειλε το "suse 9.2 &
αλλαγη hz". Σε μια οθόνη 19" θέλω να έχω ανάλυση 1152x864 στα 85Ηz
κάθετης σάρωσης. Το σύστημα είναι Arch Linux και x-server ο X.org.

Οι ρυθμίσεις έγινα με το χέρι στο /etc/X11/xorg.conf. Έβαλα τις μέγιστες
τιμές σάρωσης, 30-97kHz και 50-160Hz για οριζόντια και κάθετη
αντίστοιχα. Έχω προσθέσει και την επιθυμιτή επιφάνεια:

DisplaySize 355 265

Στο "Modes" στο "Depth" 24 βάζω σαν 1η ανάλυση την 1152x864. Όταν ξεκινώ
τον xserver η ανάλυση είναι στα 1152x864 στα 75Hz. Αν την αφήσω
1280x1024 τότε έρχεται σαν 1280x1024 στα 85Hz. Το ίδιο και στα 1024x768
που πάλι έρχεται στα 85Hz.

Με το xvidtune το φέρνω στην επιθυμητή σάρωση των 85Hz αλλά την επόμενη
φορά που ξεκινώ τον xserver πάλι στα 75Hz γυρίζει. Το xvidtune τρέχει
και ως root αλλά και ως απλός χρήστης. Σε καμοιά από τις δύο περιπτώσεις
δεν κρατάει τις ρυθμίσεις.

Αυτό το πρόβλημα με το xvidtune μπορεί να λυθεί? Μήπως υπάρχει τρόπος να
εξαναγκάσω τον xserver να τρέξει στα 85Ηz με κάποια παράμετρο στο xorg.conf?

Ευχαριστώ...