Πρόβλημα με σύνδεση στο ίντερνετ

giakouvis giakouvis at newspaper.gr
Thu Feb 10 20:41:05 EET 2005

Απάντηση στον Achilleas:
>	Τι διανομή έχεις εγκαταστήσει?
Έχω εγκαταστήσει το knoppel 0.5

Απάντηση στον Φρίξο Κοψαχείλη

> O gnwstos ixos einai to beep, beep, h einai kai to
xrtsxrtsrxtsrxrououououxrtxrtrxsx? (milaw sovara)

Ο γνωστός ήχος είναι το  xrtsxrtsrxtsrxrououououxrtxrtrxsx και μάλιστα για
αρκετά δευτερόλεπτα. Μετά μικρή παύση και τελικά  μου βγάζει το μήνυμα  “NO CARRIER”

>	to ATX3DT to dokimases?

Δεν ξέρω τι είναι το ATX3DT. Υποθέτω ότι είναι μία παράμετρος στις ρυθμίσεις του
modem. Θα το ψάξω κι αν καταλάβω που πρέπει να δώσω τη συγκεκριμένη εντολή θα το
δοκιμάσω.

>	metaksy ths foras pou syndethike kai twn ypoloipwn egine opoiadhpote
allagh sto systhma? To na kollaei sto "--αναμένεται CONNECT" ypodhlwnei
hardware problhma i.e. modem config diko sou h ths otenet
Όχι δεν έγινε καμία απολύτως αλλαγή στο σύστημα. Συνδέομαι καθημερινά με το
συγκεκριμένο modem από περιβάλλον Windows XP και κατάφερα μία και μόνο φορά να
συνδεθώ από περιβάλλον Linux (όχι την πρώτη φορά, έπειτα από κάποιες
αποτυχημένες προσπάθειες συνδέθηκα και έκτοτε δεν ξανασυνδέθηκα, χωρίς στο
μεταξύ να πειράξω κανένα καλώδιο ή οτιδήποτε άλλο)

Stavros