Provlima me egkatastasi suse 9.2

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Feb 8 16:00:57 EET 2005

Γρηγόρης Τζίλας wrote:

> Είχα εγκατάσταση παλαιότερα το linux αλλά αν και το είχα 2 χρόνια
> δεν ασχολήθηκα σε βάθος, γι’αυτό και μπορώ να πω ότι είμαι ψιλο
> άσχτος από linux. Έχω τους 2 σκληρούς μου στον ελεγκτή raid που έχει
> η μητρική μου αλλά σε λειτουργία ata. (το κάνω ώστε να έχω σε 2
> καλωδιοταινίες dvd και dvd-rw)
>
> Φυσικά, όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ να βρω τους κατάλληλους οδιγούς.
>  Έχω βάλει σε δισκέτα οδηγούς που βρήκα. Ότι και να δοκίμασα, δεν
> λειτουργεί με τίποτα…
>
> Τι θα μπορούσα να κάνω?

Νομίζω πως η υποστήριξη raid controler σε μητρικές άρχισε να
υποστηρίζεται μετά τον kernel 2.6.x. Το suse 9.2 έχει τον 2.6.8 οπότε
λογικά πρέπει να τον βρει. Κατα την εγκατάσταση, μια από τις πρώτες
ερωτήσεις που σου κάνει είναι αν θέλεις να εγκαταστήσεις κάποιο scsi ή
raid controler. Επέλεξες "ναι" εκεί?