zip drive & Arch Linux

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Feb 8 15:46:48 EET 2005

Thanos wrote:

> gia des to /var/log/messages otan kani  boot
> mipws to blepi me kana scsi emulator kai ine to /dev/sda ?

Το Arch Linux τα έχει λίγο "μπερδεμένα" με τις συσκευές. Τουλάχιστο
είναι κατα πολύ διαφορετικά απ' όσα έχω δει μέχρι τώρα. Δεν γνωρίζω αν
και κάποια άλλη διανομή ακολουθεί τέτοια διάταξη. Για παράδειγμα το 1ο
partition του σκληρού μου, το hda1 δηλαδή μέσα στο /dev είναι symbolic
link και οδηγεί:

hda1 -> ide/host0/bus0/target0/lun0/part1

Κάπου εκεί θα έπρεπε να υπάρχει το zip αλλά τίποτα. Καμοιά ιδεά? Μπορώ
εγώ να δημιουργήσω συσκευή? Αν ναι, πώς?