πως να καταστρέψετε το Linux σας...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Jan 28 16:52:02 EET 2005

On 2005-01-28 15:36, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:

> Και είναι σωστό αυτό για μια συσκευή? Πχ, το δικό σου modem, τι
> permissions έχει? "Αφήνεις" να το χρησιμοποιούν οι απλοί χρήστες?

Κοίτα.  Τα permissions rw-rw---- σημαίνουν πως μόνο όσοι είναι ήδη στο
group 'wheel' μπορούν να κάνουν βλακεία.  Εγώ θα προτιμούσα κάτι του
στυλ rw------- και owner τον root:root για το modem, αλλά δικό σου είναι
το σύστημα ό,τι θες κάνεις ;-)

Πολύ ανασφαλές, θεωρητικά, δεν είναι το mode που έχεις τώρα, αφού αν
κάποιος είναι στο wheel πάει να πει ότι είναι και πολύ έμπιστο άτομο
(π.χ. ξέρει το password του root).

> Υ.Γ.: Γύρισα πίσω στη λίστα! Ποτέ δεν έκανα "reply to all" αλλά για
> 'σένα κάνω μια εξέρεση! ;-)

:)