πως να καταστρέψετε το Linux σας...

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Jan 28 00:31:18 EET 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Τα symbolic links πάντα "φαίνονται" με permissions lrwxrwxrwx, επειδή
> δανείζονται τα permissions τους από το target αρχείο του symbolic link.
>
> Για να σου πούμε αν είναι "σωστά" τα permissions, πρέπει να μας δείξεις
> τα permissions του `/dev/ttyS0'.

crw-rw----    1 root     wheel      4,  64 2005-01-28 00:10 /dev/ttyS0

Τί είναι το group "wheel"?

> Υ.Γ.:
> Πρέπει επίσης να είναι normal email διεύθυνση αυτό που φαίνεται στο From
> header σου, αλλά αν θυμάμαι καλά στο είχα ζητήσει πάλι και μου είπες πως
> δε γίνεται.  Μετά από 3-4 posts έχω βαρεθεί να κάνω edit την επικεφαλίδα
> από όλα τα mail που στέλνω επειδή εσύ δεν έχεις antispam φίλτρα όμως...
>
> Επειδή δεν έχω όρεξη ούτε επικεφαλίδες να κάνω edit, ούτε να παίρνω
> bounces όταν κάνω wide-reply (λίστα & αποστολέας), αυτό είναι και το
> τελευταίο μου post στο thread.

Ναι το έχεις αναφέρει και παλαιότερα. Λάθος μου! Κάνω post στο newsgroup
του news.grnet.gr και δεν υπολόγιζα τα προβλήματα που μπορεί να
δημιουργήσει αυτό στους χρήστες της λίστας. Δεν το είχα καταλάβει την 1η
φορά που μου το ανέφερες. Διορθώνω λοιπόν το "from" μου!

Τί ακριβώς εννοείς με το "να κάνω edit την επικεφαλίδα"? Το να αλλάζεις
το "ΤΟ"? [Δεν κατάλαβα το επικεφαλίδα, γι' αυτό η ερώτηση. Δεν κρίβει
κανένα υπονοούμενο. Για να μην παρεξηγηθώ το λέω].

Αν μου επιτρέπεις και έναν σχολιασμό του wide-reply. Αν κάποιος είναι
γραμμένος στη λίστα, γιατί να θέλει να πάρει δύο φορές το ίδιο μήνυμα?
Μάλιστα υπάρχει και επιλογή στα settings του λογαριασμού σου (avoid
duplicate copies of messages) ώστε να μην παίρνεις τα ίδια μηνύματα όταν
είσαι στα TO ή CC. Άποψή μου βέβαια!

Ελπίζω να μην μου στείλεις ότι spam έχεις και δεν έχεις! =-O