πως να καταστρέψετε το Linux σας...

Thanos nospam at please.org
Thu Jan 27 17:59:36 EET 2005

> Αν δεν το είχες κρατήσει στο αρχικό tarball, λογικό είναι.  Αν δεν είσαι
> root όταν κάνεις extract το tarball, επίσης είναι λογικό.

Εγώ πάντως δεν του είπα συγκεκριμένα να μην κρατήσει το
/etc/opt/gnome2/gconf/2/path! Ούτε καν γνώριζα πως υπάρχει! ;-)

> Αν είναι μόνο το wvdial που έχει πρόβλημα, σβήσε το wvdial και ξαναβάλτο :P

Το wvdial.conf έγινε:

-rw-r-----    1 root     dialout       495 Jan 27 17:38 /etc/wvdial.conf

Πιο λογικό έτσι? Τώρα όμως έχω το εξής μήνυμα τρέχοντας το wvdial ως
απλός χρήστης:

Cannot open /dev/modem: Permission denied

Τα permissions του είναι:

lrwxrwxrwx    1 root     root           10 Jan 26 23:39 /dev/modem ->
/dev/ttyS0

Έχει κανείς ιδέα αν είναι τα σωστά?