πως να καταστρέψετε το Linux σας...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jan 27 02:40:11 EET 2005

On 2005-01-26 23:54, Thanos <nospam at please.org> wrote:

> Όχι δεν είχα υπόψη μου για το p option αν και κάπου το είχα διαβάσει.

> Ναι έχω αντιγράψει όλα τα partitions αλλά για κάποιο λόγο το
> /etc/opt/gnome2/gconf/2/ δεν "ήρθε".

Αν δεν το είχες κρατήσει στο αρχικό tarball, λογικό είναι.  Αν δεν είσαι
root όταν κάνεις extract το tarball, επίσης είναι λογικό.

> Με το -p στο tar, το πρόβλημα με τα εικονίδια του KDE λύθηκε. Το gnome
> όμως δεν επανήλθε και το wvdial.conf έχει κάτι περίεργα permossions:
>
> -rw-r-----    1 root     cdrom         495 2004-04-14 15:35 /etc/wvdial.conf

Το cdrom group είναι λίγο out of space, συμφωνώ.  Τα permissions μια
χαρά τα βλέπω.

> Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με την αλλαγή των permissions! Πως θα το κάνω
> εκτελέσιμο για τους κοινούς χρήστες? Αν θυμάμαι καλά είναι chmod +s? Ή όχι?

Οχι.  Τα *.conf αρχεία είναι "configuration files".  Δεν είναι
εκτελέσιμα και δεν θα έπρεπε να τα αντιμετωπίζει το σύστημά σου ως
τέτοια.  Το group είναι λάθος, όχι τα permissions.

Επειδή δε χρησιμοποιώ το wvdial (το θεωρώ linux-specific, unportable,
και άχρηστο στο BSD μου), δεν μπορώ να σου πω λεπτομέρειες για το ποιος
πρέπει να είναι ο σωστός owner:group και ποιά τα σωστά permissions του
`wvdial.conf'.

Αν είναι μόνο το wvdial που έχει πρόβλημα, σβήσε το wvdial και ξαναβάλτο :P