resizing parttions

Thanos nospam at please.org
Thu Jan 20 23:56:08 EET 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> [...]

[...]

> Bzzzt.  Αυτό δεν πρέπει να το κάνεις ΠΟΤΕ σε ένα multi-user
> λειτουργικό που έχει κάνει ήδη mount το partition :-/

Είδες τι μαθαίνει κανείς? ;-)

> Αν αλλάξεις μόνο μέγεθος στα partitions, λογικά δε θα υπάρχει
> πρόβλημα.  Αν τους αλλάξεις ΚΑΙ σειρά, μάλλον θα πρέπει να κάνεις
> τουλάχιστον τα εξής:
>
>   - Να ενημερώσεις το boot loader για το νέο boot partition.
>   - Να φτιάξεις και το /etc/fstab στο root partition σου.

Θέλω να αλλάξω το μέγεθος και να μετακινήσω τις κατατμήσεις που ανέφερα
όλες προς την "αρχή του δίσκου.

> Η πιο απλή λύση είναι backup, repartition, restore... αν, φυσικά,
> έχεις κάποιο τρόπο να πάρεις τα πάντα backup :)

Δηλαδή, αν με ξεχωριστά tar πάρω όλα τα /, /opt, /var και /home,
καταστρέψω τις κατατμήσεις, κάνω καινούργιες,  τα επαναφέρω από τα tar
αρχεία θα δουλεύει το σύστημα κανονικά?