resizing parttions

Thanos nospam at please.org
Tue Jan 18 16:08:21 EET 2005

Γεια σας και πάλι!

Σε dual boot σύστημα με WinXP και SuSE 8.2, το SuSE βρίσκεται σε logical
drives μέσα σε ένα extended partition. Τα logical drives που
χρησιμοποιούνται από το linux είναι τα παρακάτω:

/
/opt
/var
/home

Αυτό που θέλω να κάνω είναι να ανασχηματίσω αυτά τα logical drives έτσι
ώστε να δημιουργήσω και άλλα για να βάλω και μια άλλη διανομή που θέλω
να δοκιμάσω. Σκοπεύω να χρησιμοποιήσω το εργαλείο που έχει μέσα το Yast.
Μου βγάζει μια προειδοποίηση να πην "πειράξω" προσαρτημένα partitions ή
το swap για να αποφύγω απώλειες δεδομένων. Να σημειωθεί πως τα τμήματα
των WinXP δεν σοπεύω να τα πειράξω.

Τί να προσέξω στην όλη διαδικασία; Με το Yast είμαι σε καλό δρόμο ή να
χρησιμοποιήσω κάτι άλλο;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!