Πρόβλημα στην εγκατάσταση του debian

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Jan 13 11:08:38 EET 2005

fs wrote:
> Ο αρκετά security aware πρέπει να βάλει stable σε 56-64kbit συνδέσεις και
> testing αλλά με προσοχή στα security alerts όταν διαθέτει bandwidth. Κάπως
> περισσότεροι.

Για να βάλεις σήμερα stable σε desktop πρέπει να είσαι παθολογικά
security aware. Εκτός αν πιστεύεις ότι είναι λογικό σήμερα να δουλεύει
κάποιος Mozilla 1.0 ή KDE 2.2. Εγώ έχω testing σε 33 kbit και του κάνω
upgrade από το DVD (που γράφω στο πανεπιστήμιο) κάθε 3-4 μήνες. Αλλά
το κάνω για τις νέες εκδόσεις, όχι για τα security updates. Αφού το
μηχάνημα είναι desktop και δεν έχει πολλά services (ή έχει κάποιο
στοιχειώδες access control ή firewall), βρίσκω πως είναι δύσκολο να
παραβιαστεί η ασφάλειά του, δεν είναι Windows.