Πρόβλημα στην εγκατάσταση του debian

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Jan 12 14:22:31 EET 2005

giakouvis wrote:
> Γεια και χάρα σε όλες και όλους
> Μέχρι σήμερα έχω κάνει περισσότερες από 15 εγκαταστάσεις του debian (stable
> έκδοση), κάθε φορά για διαφορετικούς λόγους. Μετά την τελευταία εγκατάσταση το
> σύστημα αδυνατεί να φορτώσει τα X Windows. Προσπάθησα να ξανακάνω ρύθμιση του

Εκτός απ' ό,τι σου είπε ο V13. Η απόφαση να βάλεις debian stable είναι
εν γνώσει του τι παίζει με τις εκδόσεις του Debian; Γιατί την
προτιμάμε από την testing μόνο σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις (π.χ.
server). Η testing (sarge) έχει μάλιστα πολύ ευκολότερη εγκατάσταση,
λόγω πολύ βελτιωμένου installer.