Πρόβλημα στην εγκατάσταση του debian

giakouvis giakouvis at newspaper.gr
Mon Jan 10 21:38:41 EET 2005

Γεια και χάρα σε όλες και όλους
Μέχρι σήμερα έχω κάνει περισσότερες από 15 εγκαταστάσεις του debian (stable
έκδοση), κάθε φορά για διαφορετικούς λόγους. Μετά την τελευταία εγκατάσταση το
σύστημα αδυνατεί να φορτώσει τα X Windows. Προσπάθησα να ξανακάνω ρύθμιση του
συστήματος παραθύρων X, με την εντολή dpkg-reconfigure xserver-xfree86 και στην
κονσόλα μου επέστρεψε μήνυμα ότι δεν έχει γίνει install του xserver-xfree86. Στη
συνέχεια, χωρίς να είμαι σίγουρος ότι κάνω το σωστό, έδωσα την εντολή tasksel
για να ξανα-εγκαταστήσω το X Windows System αλλά δεν το βρήκα στην λίστα των
πακέτων tasksel. Από την ελάχιστη πείρα μου συμπεραίνω ότι η τελευταία ένδειξη
(δηλαδή το ότι δεν υπήρχε το X Windows System στη λίστα του tasksel) σημαίνει
πως το X Windows θα πρέπει να έχει ήδη εγκατασταθεί.
Επίσης κατά την αρχική εγκατάσταση των πακέτων ΔΕΝ είχαν προβληθεί στην οθόνη
μου οι σχετικές ερωτήσεις για την ρύθμιση των X Windows, οπότε το σύστημα δεν
έχει ρυθμιστεί (δηλαδή δεν έγιναν οι ρυθμίσεις για κάρτα οθόνης, πληκτρολόγιο,
ποντίκι κλπ).
Αν γνωρίζει κανείς ας βοηθήσει διότι δεν θέλω να αναγκαστώ σε νέα εγκατάσταση
από την αρχή.
Ευχαριστώ
Σταύρος