SUSE 9.1 DVDRW WITH AUDIO CD PROBLEM

Gavrielatos Aris a.gavrielatos at pouliadis.gr
Fri Jan 7 15:00:19 EET 2005

To προβλημα ειναι οτι μεσω του Κ3b δεν μπορω να κανω αντιγραφη γιατι δεν
βλεπει reader συσκευη ενω βλέπει το dvdrecorder κανονικά

Ψαχνοντας να βρω το τι συμβαίνει εβαλα διάφορα media στην συσκευη dvdrw που
εχω
και απο το desktop ----> my computer ----> dvdrecorder
κοιταγα εαν να μπορω να δω τα  περιεχομενα τους πραγμα που συνέβαινε
και σε αυτα που ειχαν data ( εβλεπα τα folders και τα αρχεία )
και αυτα με  ταινιες dvd ( εβλεπα τα video_ts , audio_ts )

Oταν όμως εβαζα μουσικο cd δεν μπορουσα να δω το περιεχομενο του ( δηλ.
track 1 , track 2 κλπ )
απλα μου ανοιγε ο Konqueror κενη σελίδα

και σκεφτηκα οτι μαλον γι αυτον τον λογο δεν βλεπει reader και δεν μπορω να
κανω αντιγραφη απο το K3b

Το περιεργο ειναι ομως οτι οταν ανοιγα το xine και παταγα να μπου παιξει
audio cd το επαιζε κανονικά.

Οπως σου ειπα δεν ξερω αρκετα πράγματα και μπορει να μην εχει σχεση το ενα
με το άλλο

ΑΡΗΣ