mandrake 10 install

Kefalas Apostolos akef at freemail.gr
Sun Jan 2 18:05:48 EET 2005

Στις Sunday 02 January 2005 12:32, ο/η Achilleas έγραψε:
> O Kefalas Apostolos έγραψε:
>
> Η εγκατάσταση γίνεται απο .tar αλλά και απο .rpm και πως γινεται εγώ να
> τρέξω αυτά τα προγράμματα?
> και κατι ακόμη MAME για Linux εχει κανείς να προτείνει κατι καλό ?

Αν τρέχεις KDE κάνεις edit το Κ-menu και τα βάζει manual ή ανοίγεις μια
konsole και τα τρέχεις πάλι με το χέρι (πχ cd /usr/bin; ./kopete) ή κάνεις
ένα δεξί κλικ και φτιάχνεις ένα shortcut στο desktop σου. Υπάρχουν 1002
τρόποι διαλέγεις και παίρνεις.