Diamond SupraExpress 56e pro

Φρίξος Κοψαχείλης tachyon at vivodinet.gr
Fri Dec 31 13:10:32 EET 2004

O/H Pavlos Michalopoulos έγραψε:

> loipon epanerxomai...
> meta apo kairo apousias apo linux eipa na kanw gia polosth fora mia
> prospatheia.
> to problhma pou eksakolouthw na antimetopizw einai ta modem kai oi
> drivers kai apo oti blepw den eimai monos...
> Phra apo to palio pc to serial modem Diamond SupraExpress 56e pro.
> Exw psaksei sto internet kai to mono symperasma pou xw bgalei einai oti
> prepei na douleyei se linux.
> to thema einai oti den mporw na brw drivers. den kserw ti arxeia einai
> oi drivers (px an kanoun aytomata egkatastash h oxi)
> [...]

H monh rythmisi pou xreiazetai to linux gia na xrisimopoihsei ena
ekswteriko seiriako modem einai h dhlwsh ths siriakhs port pou to exeis
syndesei :) (/dev/ttyS0 gia com1, /dev/ttyS1 gia com2). Apo kei kai
pera, me to kppp tha prepei na mporeis na syndetheis aproskopta. Apla
sigourepsou oti DEN einai energopoihmenh h epilogh "wait for dial
tone"="anamonh gia tono klhshs".

Xronia Polla!!!

--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis