suse 9.1 and usb flash problem

Gavrielatos Aris a.gavrielatos at pouliadis.gr
Wed Dec 29 14:52:42 EET 2004

Γεια σας φιλοι

Φρεσκος στο LINUX τα εχω δει ολα σε μια νεα εγκατασταση SUSE 9.1
Αφου ξεπέρασα το πρόβλημα με το Monitor ( μου εβγαζε warnings για Χ and Y
values ) και αφου ξεπέρασα και το προβλημα με τον ηχο ( εκανα install τους
νεους drivers nforce2 και ακολουθησα τις οδηγίες της nvidia ) και αφου μετα
απο πολυ ξενύχτι διορθωσα το προβλημα του xine με τα dvd και επιτελους βλέπω
DVD εχω κολήσει εδω και αρκετές μέρες προσπαθωντας να το κανω να δει το usb
256mb flash που εχω. Οταν το βαζω βλέπει 3 διαφορετικους δίσκους στους
οποιους μολις προσπαθω να μπω βγαζει μυνηματα λαθους.
Καμια καλη ιδέα ?????

Αρης