filosofiko zhthma

Giannis Vrentzos gvre at gvre.gr
Wed Dec 29 12:28:46 EET 2004

advocate wrote:
> Re paidia, giati me to linux eimaste olo problhmata enw sta windows
> oxi??

An ta windows den eixan provlimata oloi aytoi pou ta ftiaxnoun 8a
peinousan. Ta windows exoun provlimata kai polla malista apla synh8ws ta
lynoun me ena format 'h me ghost.

> Meta apo mhnes kai mhnes gia na apokthsw ena leitoyrgiko linux
> ksanagyrisa sta windows
> 8a ek8esw ta basika problhmata poy antimetwpisa meta apo 10 peripoy
> egkatastaseis se suse mandrake kai redhat kai periodikh enasxolhsh apo
> to dekembrio 2003

Se ayto sou exoun hdh apanthsei.

> 1. Den anagnwrizei ta soft modem poy exoyn ola ta laptop kai ta emporika
> pc. Prepei na trexeis na egkatasthseis epipros8etws to soft modem. Pote
> den katafera na to egkatasthsw afoy de brhka to katallhlo programma, gia
> thn akribeia den epaiksan oi odhgies poy dinontan.

Yparxoun kapoia pou paizoun me ligh prospa8eia.

> 2. Dinei diafoerikes parametroys proepiloghs toy modem isdn. An de soy
> pei kapoios tis parametroys den prokeitai na ginei egkatastash. Prepei
> na kremomaste, loipon, panta apo thn eyryterh gnwsh twn allwn?? Oikiakoi
> xrhstes eimaste!!

8elei ligh doulitsa gia na ry8mistei alla den einai kai tipota to fovero.

> 3. Kanena programma eggrafhs cd kai dvd den mporesa na doylepsw. Ola
> katelhgan se sfalma.

k3b

> 4. To open office einai parasagges pisw apo to word

Sto 8ema or8ografias isws alla sta ypoloipa mia xara kaneis th douleia
sou. Ase pou an to syni8iseis dyskoleyesai na doulepseis ms office meta.

> 5. Kai telos to efe: Oi xiliades fwtografies gia backgraound kai screen
> saver poy kykloforoyn den mporoyn na xrhsimopoih8oyn eksw apo ta
> windows.

Sou exoun apanthsei kai se ayto.

> To linux loipon einai san ton komoynismo. Poly kalh idea. 8ewrhtika o
> ka8enas paragei analoga me tis dynatothtes toy kai o ka8enas lambanei
> analoga me tis anagkes toy. Praktika oi anagkes moy den ikanopoih8hkan.
> O kapitalismos twn windows eksakoloy8ei na prohgeitai (gia poso
> arage??).
> 8a h8ela poly na doyleyw linux alla de bgainei h doyleia. Dystyxws.

Na ypo8esw oti h "douleia" einai na koitazeis to background sou kai otan
perasoun merika lepta na 8aymazeis to super screen saver pou exeis.

Kanenas de 8a se piesei na xrhsimopoihseis linux. Mporeis na meineis sta
windows afou sou aresoun kai eisai eytyxismenos. An kamia fora sou
peta3oun kamia mple o8onh me to katatopistikotato mhnyma enos memory
dump kai kati wraiwn ari8mwn, steile mas ema mail na mas peis pws elyses
to provlima.

Perissoteres apo 40% twn epixeirhsewn ths argentinhs xrhsimopoioun
logisimo anoixtou kwdika. Arketa kalo pososto gia ena "provlhmatiko
leitourgiko". Mporeis na ri3eis mia matia sto parakatw link.

http://www.ellak.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=343&mode=thread&order=0&thold=0

Gvre