εγκατάσταση Linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Dec 21 18:57:24 EET 2004

On 2004-12-21 16:16, Agelis Barlabas <agelisb at yahoo.gr> wrote:
> Εχω υπολογιστή 486 με σκληρό 1.7 GB, μνήμη RAM 16 MB και ταχύτητα 166
> MHz.Ποια διανομή μπορεί να εγκατασταθεί ; Προσπάθησα να κάνω
> εγκατάσταση με τα παρακάτω CDs αλλά απαιτεί περισσότερη μνήμη RAM
> . Πόση χρειάζεται επιπλέον αν αποφασίσω να προσθέσω; Εχω ήδη σβήσει τα
> windows 98 + office 97 και ο δίσκος είναι άδειος
>
> CD-1
>
> Kernel 2.4.2
> xfree86 4.0.3
> Gnome 1.2
> KDE 2.1.1

Δε θα σου πρότεινα κανένα από αυτά τα δύο με 16 MB φυσική μνήμη.

> Glibe 2.2.2
> Mozilla 0.7
> Netscape 4.7.6
> GCC 2.96-RH

Τα προγράμματα αυτά είναι αρκετά παλιά και μπορεί να έχεις σοβαρό
πρόβλημα να τα αναβαθμίσεις.

> CD-2
> Emacs 20.7
> Mysql 3.23
> Postgresql  7.0
> Samba 2.0
> Anaconda  7.1

Δύσκολα θα τρέξει database server σε μηχάνημα με τόσο μικρό δίσκο και
μνήμη.  Για το Samba δεν αμφιβάλλω, αλλά δεν θα έχει και καμιά τρομερή
απόδοση.

Αφού τα έγραψα όλα αυτά, θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις κάποια διανομή
που μπορεί να ρυθμιστεί και να παραμετροποιηθεί πάρα πολύ.  Κάτι σε
mini-Slackware ή mini-Gentoo δε θα ήταν άσχημα.  Αν είσαι αρκετά
γενναίος μπορείς ακόμα και NetBSD 2.0 να δοκιμάσεις να βάλεις :-)