Migrate2linux Digest, Vol 18, Issue 13

fs admin at www0.org
Sun Dec 12 20:00:40 EET 2004

On Sun, 12 Dec 2004 13:07:40 +0200, Kostas Themelis wrote:

> Δεν χρειάζεται να τσιμπήσεις εσύ. Ο ΟΤΕ είναι απαράδεκτος. Έκανε τρία
> χρόνια πιλοτικό πρόγραμμα για να φτάσει να ξεκινήσει από το μηδέν. Οι
> "δοκιμαστές" στο πιλοτικό ήταν κατά 90% Internet Caffes κολλητών. <br>
> Υποβαθμίζει τα Siemens Dlsam έτσι ώστε να μην δίνουν 384Κb αλλά
> 38,4ΚΒ!<br> <br>
> Είναι πανάκριβος ακόμα και στις τιμές χονδρικής!<br> <br>
> Μα καλά σοβαρολογείς; Είναι δυνατόν να υπερασπίζεσαι τον ΟΤΕ; Ποιος φταίει
> που είμαστε η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ χώρα στις ευρυζωνικές συνδέσεις στην Ευρώπη,
> συμπεριλαμβνομένων και των 25 κρατών;<br> <br>
> [...]

Κοίταξε να δεις φίλε μου, είναι απλό. Δεν θα κάτσω να βρίζω όπου βρω στο
internet μία εταιρία που δεν διαφέρει σε τίποτα από οποιαδήποτε άλλη
δημόσια εταιρία στην Ελλάδα.

Ανέφερα κάποιον λόγο που κατά την ταπεινή μου γνώμη και κρατώντας
προφανώς τις επιφυλάξεις μου μιας και δεν έχω καμία επαφή επαγγελματικά με
τον χώρο του ΟΤΕ, τον καθιστά λιγότερο υπεύθυνο, πιθανόν.

Προφανώς συνεπώς έχει τις ευθύνες του ο ΟΤΕ αλλά πραγματικά είμαι ανίκανος
να κλείσω τα μάτια μου από την μεγαλύτερη εικόνα, όπου απλά είναι το
δημόσιο στην Ελλάδα γενικότερα και όχι το "Mordor" που λέγεται ΟΤΕ.

Συνεπώς λοιπόν όλη αυτή η σταυροφορία εναντίων του ΟΤΕ και όχι γενικότερα
της <cencored>ξισαρχιδιάς</c> του μέσου Έλληνα υπαλλήλου και
μεγαλουπαλλήλου του κράτους με αφήνει παγερά αδιάφορο, και πραγματικά
εντυπωσιάζομαι από τον παρωπιδισμό και την συγκεκριμενοποίηση ενός πολέμου
σε ένα μικρό στρατοπεδάκι ενός "αντιπάλου", το οποίο στρατοπεδάκι που
λέγεται ΟΤΕ αν πέσει θα ξανανέβει μιας και ο "αντίπαλος" που λέγεται
ελληνική δημοσιοϋπαλληλική <cencored>ξισαρχιδιά</c> θα είναι ανέπαφος και
θα το οικοδομήσει ξανά.

Κάνω για τρίτη φορά έκκληση να κόψουμε αυτή τη συζήτηση και ειδικά στο
migrate2linux.

-fs