esoteriko modem

Φρίξος Κοψαχείλης tachyon at vivodinet.gr
Sat Dec 11 13:38:34 EET 2004

O/H maria έγραψε:
> Μολις αποφασισα να βαλω Linux ανακαλυψα πως δεν
> υποστηριζει εσωτερικο modem. Βρικα μια λιστα βεβαια
> στο internet απο εσωτερικα modems που υποστηριζονται,
> αλλα στην πραξη δεν τα βρικα σε κανενα καταστημα.
> Τελικα πηρα ενα εξωτερικο και εκανα δουλεια μου. Τωρα
> που προσπαθω να πεισω ενα φιλο να βαλει Linux, πρεπει
> να τον πεισω να αγορασει και εξωτερικο modem η υπαρχει
> λυση με το εσωτερικο?
>
> Ευχαριστω...

Γεια σου Μαρια.
Εφόσον θα είναι κι αυτός νεοφώτιστος, μάλλον συμφέρει να του προτείνεις
μια user-friendly διανομή, τύπου Fedora, SUSE, Mandrake κλπ. Με αυτές,
αν δε δουλέψει το modem με την πρώτη μπορεί να του βγεί κανονικά η πίστη
για να εγκαταστήσει third-party οδηγούς. Επομένως, θα πρότεινα να του
πεις να αγοράσει κατευθείαν εξωτερικό. Ας μην μπει σε περιπέτειες που
μάλλον θα τον αποθαρρύνουν παρά θα τον σπρώξουν να ασχοληθεί με το θέμα.
Εκτός κι αν του αρέσει να παίζει με το σύστημά του, οπότε του λες να
βάλει κανένα slackware/debian/gentoo και τον αφήνεις να ανακαλύψει τη
χαρά του kernel recompile. ;)

--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis