Προβλημα εγκαταστασης netmod rs232

Dimitris Marinos dmarinos at dmarinos.org
Fri Dec 3 02:20:44 EET 2004

Προσπαθώντας να αποτινάξω από πάνω μου τα windows έβαλα Linux αλλά το
βασικό μου πρόβλημα είναι το Internet και πως θα καταφέρω να συνδεθώ.
Έτσι  εδώ και πολύ καιρό προσπαθώ να συνδεθώ με το method αλλά είναι
αδύνατον. Τρέχω Fedora core 2 (2.6.5 kernel ) και με το Kop ενώ το
βρίσκει κάνοντας query modem δεν μπορώ να συνδεθώ .

Init1 = ATB40

Init2 = ATZ
Προσπάθησα και με το Mincom αλλά όταν κάνω ATDT μου βγάζει τα γράμματα
δίπλα λόγο του local echo αλλά όταν το βγάλω μου λέει NO CARRIER.
Αν χρειάζονται παραπάνω πληροφορίες με μεγάλη μου χαρά να τις δώσω αν
και είναι ένα πολυσυζητημένο θέμα εγώ ακόμα δεν έχω καταφέρει να βγάλω
μια άκρη.

Μπορεί κάποιος να μου δώσει έναν οδηγό (ή κάποιο script ) στο τι μπορώ
να κάνω.

Ευχαριστώ