newbie question, suse 9.2

Paschalis Bountoukas paco at freemail.gr
Wed Dec 1 15:18:24 EET 2004

Hello migrate2linux,

  Μερικές ερωτήσεις αρχαρίου

  εχω εγκαταστήσει το suse 9.2 professional σε fujitsu-siemens notebook, A7620

  η εναλλαγή γλώσσας γίνεται από το   σημαιάκι στήν "μπάρα"
  πώς μπορώ να κάνω τήν εναλλαγή με alt+shift?

  η εγκατάσταση έγινε σέ ελληνική γλώσσα, όλα δουλεύουν, σχεδόν,άψογα
  σε σημείο που τό xmms στά επιμέρους menu βγάζει τετραγωνάκια/κινέζικα
  πώς θα μπορούσα να έχω το menu σε αγγλικά η σε ελληνικά?

  επίσης στήν playlist οτι είναι ελληνικό "κινεζοποιείται" υπάρχει
  τρόπος να φαίνονται οι ελληνικοί τίτλοι ελληνικοί?

  σέ προηγούμενη εγκατάσταση του suse 9.1 personal, το modem
  (smatrlink) αναγνωρίστηκε μέ τήν πρώτη
  στό suse 9.2 δέν μπορώ να εγκαταστήσω το modem, φτάνω σέ κάποιο
  σημείο: modem not configured
  δέν ξέρω περισσότερα γιά συνέχεια
  οποιαδήποτε υπόδειψη ευπρόσδεκτη

  ευχαριστώ

  p.s. από cd περιοδικού προσπάθησα να εγκαταστήσω μιά διανομη gentoo
  αρχισε η εγκατάσταση, "περπατούσε" η ρουτίνα καί σταμάτησε ζητώντας
  συνέχεια με πληκτρολόγιο δηλ. έπρεπε νά πληκτρολογήσω κάτι
  (τά γνωστά startx κτλ δέν περπάτησαν)
  κάποια γνώμη?

--
Best regards,