diafores sto md5sum FedoraCore3 DVD

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Thu Nov 25 16:37:31 EET 2004

Στις 25-11-2004, ημέρα Πεμ, και ώρα 14:49 +0200, ο/η V13 έγραψε:
> On Thursday 25 November 2004 13:47, Tom Kromidas wrote:
> > Parallila nomizo oti yparxoyn kai diafores os pros to
> > megethos tov 2 arxeion:
> > Sto ftp toy ntua einai 2352M (2352*2^20=2.466.250.752
> > b)
> > eno to diko moy 2.147.421.824 b
>
>   Ayto einai poly konta sto orio ton 2Gb. Mipos to filesystem toy partition
> poy to egrapses den ypostirizei arxeia megalytera apo 2Gb ? Mipos to ftp
> client me to opoio to katebases den ypostirizei tetoia arxeia ?

deite  release-notes tou fedora yparxei sxetiki anafora:

Note
If you intend to download the Fedora Core 3 DVD ISO image, keep in mind
that not all file downloading tools can accommodate files larger than
2GB in size. For example, wget will exit with a File size limit exceeded
error.

The curl and ncftpget file downloading tools do not have this
limitation, and can successfully download files larger than 2GB.