ti sofi symboyli sas parakalw...

fs admin at www0.org
Fri Nov 19 05:53:27 EET 2004

On Thu, 18 Nov 2004 10:04:03 -0500, Weremoose7 wrote:

>     * ena programma dimiourgias video

Σοφός δεν ειμαι ;-) αλλά,

Αν δεν μιλάμε για τηλεοπτικά spots ή εφέ για τον κινηματογράφο, ή ακόμα
και για μοντάζ, δηλαδή για μετατροπές από έναν τύπο βίντεο σε ένα άλλο
τότε υπάρχουν μάλλον καλύτερα και γρηγορότερα προγράμματα - και λιγότερο
"παράνομα" να τα βρεις - στο linux με καλύτερα παραδείγματα το mencoder
και το transcode. Αν κάποιος σε αυτόν τον τομέα θέλει ένα πολύ καλό
γραφικό περιβάλλον που δεν είναι σε βρεφικά  επίπεδα, το avidemux είναι
στην κατηγορία και την ποιότητα του tmpgenc στα windows.

Τώρα σε άλλους τομείς δεν είμαι σε θέση να κατατοπίσω καλά. Για μοντάζ
ταινιών σίγουρα υπάρχουν και μάλιστα καλά προγράμματα απλά δεν είμαι σε
θέση να τα ονομάσω.

Τώρα σε κάτι άλλο που γνωρίζω καλά τι γίνεται είναι στα 3d βίντεο και
στατικά 3d μοντέλα. Αν και ας αφήσουμε τα στατικά, όσων αφορά το 3d
graphics video ή αλλιώς CGI video, όχι μόνο υπάρχει σε linux έκδοση των
alias wavefront maya - με το οποίο έχουν γίνει ταινίες όπως το shrek -
αλλά και δωρεάν/ανοιχτού κώδικα πολύ καλά 3d modellers όπως το blander της
πρώην NEO GEO(ναι αυτής που είχε κατακλείσει τα ηλεκτρονικά παιχνίδια στις
γειτονιές στα early 90s).

-fs