Slackware 10 - 4 erwtisis

Alex ancalagon_lists at freemail.gr
Fri Nov 19 00:12:33 EET 2004

Φρίξος Κοψαχείλης wrote:

> Ena aplo psaksimo sto google gia "mouse wheel X windows" einai sigouro
> oti telika tha sou elege th lysh: Sto arxeio rythmisewn twn X windows,
> pou tha einai sto /etc/X11 (einai h to XF86Config h to xorg.xonf, de
> thymamai poio exei to slack 10) tha pas ekei pou exei ta options toy
> mouse (Section InputDevice, Identifier Mouse...kati) tha valeis tis
> ekshs 2 grammoules:
> "Option" "ZAxisMapping" "4 5"
> "Option" "Mousebuttons" "5"
To 2o option paizei kai na min sou xreiastei. Se emena toulaxiston se
slack10 oudepote xreiastike. Apo tin alli exo panta os driver ton imps/2
(Sto idio conf file dld to /etc/X11/xorg.conf)

Ti akribos ennoeis ? pio bar ? se pia efarmogi ? consola(katholou
grafiko periballon) i kapio konsoloeides se X ?

> se kathe dir tou cd (a, ap klp) yparxei ena script pou legetai
> install-packages an den kanw lathos, to opoio analambanei na
> egkatasthsei ola ta packages tou katalogou. An den petyxei ayto, ena
> installpkg *.tgz gia kathe katalogo einai arketo.

Ok tropos alla akomi pio eukola
theoro oti ginetai mounted to cdrom to /mnt/cdrom
cd /mnt/cdrom/slacware
upgradepkg --install-new */*.tgz