Που θα βρω τo Debian 3.0 ?

fs admin at www0.org
Thu Nov 18 11:52:34 EET 2004

On Thu, 18 Nov 2004 11:40:51 +0200, Marios K. wrote:

> Αλήθεια, πότε θα βγεί stable debian?

Δεν υπάρχει ημερομηνία. Διάβαζε τα weekly news για hints. Λένε για
Δεκέμβρη, άλλοι λένε για Μάρτη και τρέχα γύρευε. Όταν βγει βγήκε.

> Παρακολουθώ το χώρο εδω και 2 χρόνια και το debian έχει μονο testing.
> Η stable έχει πολύ παλία πακέτα.

Αυτό είναι σχετικότατο. Θα θεωρούσα υπερβολικά νέα τα πακέτα για κάποιον
που για παράδειγμα θα έστηνε ένα μηχάνημα να κάνει τον apache server ή για
τους περισσότερους servers (νοώντας το software λέγοντας server).

> Και αν βγει stable, θα έχει πια πακέτα?

Τι να έχει, παντόφλες; :-)

> Δεν είναι λίγο τεράστιο το βήμα
> π.χ. απ KDE 2.2 σε KDE 3.3?

Οι περισσότεροι debian desktop και workstation χρήστες (δηλαδή όσοι δεν το
έχουν σε μια γωνιά να κάνει το server) συνήθως τρέχουν unstable και
testing (και πιθανολογώ περισσότερο το unstable). Οπότε να' σαι σίγουρος
ότι τα πακέτα είναι αρκετά tested.

> Να μην μιλήσω για πυρήνα. Από 2.2 κατευθείαν σε 2.6?

Κοίτα, το stable έχει και 2.2 και 2.4. Μπορεί να μην το' ξερες αλλά έχει
και 2.0. Το sarge δεν ξέρω αν έχει 2.0 που το θεωρώ πιθανό, αλλά σίγουρα
θα έχει και 2.4 και 2.6. Και για τον προηγούμενο λόγο αλλά και για αυτόν,
δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τους 2.6 πυρήνες. "In fact" αυτή τη στιγμή
είμαι σε ένα pcάκι με debian linux kernel 2.6.9 φτιαγμένο για τον
επεξεργαστή του pcιού και εδώ και βδομάδες δεν έχει κανένα πρόβλημα σε
τίποτα με τους 2.6.

-fs