Που θα βρω τo Debian 3.0 ?

fs admin at www0.org
Thu Nov 18 05:03:28 EET 2004

On Thu, 18 Nov 2004 04:56:13 +0200, fs wrote:

> [...]

Γεια ξανά,

Δεν θέλω να σε μπερδέψω και αν το κάνω απλά αγνόησε αυτό το δεύτερο
μήνυμα. Δεν είναι ιδιαίτερα σημαντικό.

Επίσης να έχει υπόψιν του ο οποίος ετοιμάζεται να βάλει για πρώτη φορά
debian stable, ότι η "testing έκδοση" του debian η οποία θα γίνει η νέα
"stable" έχει φτάσει πολύ κοντά στο να γίνει.. stable. Όποτε δεν θα ήταν
άσχημη ιδέα να εγκατασταθεί testing από τώρα από κάποιον με αργή σύνδεση
στο internet διότι οι αναβαθμίσεις που θα κάνει στο μέλλον θα είναι
λιγότερες αλλά και η stable έκδοση αυτή τη στιγμή είναι βασισμένη σε
εκδόσεις προγραμμάτων του 2002 και 2001 που φυσικά όμως είναι απόλυτα
ασφαλείς μιας και έχουν όλα τα τελευταία security updates.

-fs