Slackware 10 - 4 erwtisis

Antreas no_name274 at yahoo.gr
Wed Nov 17 16:00:33 EET 2004

 Gia sas,
Exw slackware 10 kai prospathw na kanw 2-3 pragmata
kai den ta katafernw.Prepi na sas pw oti eimai
kenourios sto linux kai an pistebete oti oi erwtisis
mou einai xazes ... me sinxorite :)
1)prwton .. einai to rodaki apo to mouse. Den
katafernw na to kanw na doulepsi.
2)einai ta ellinika. den mou emfanizonte sto xine
(ypotitli) kai sto xmms ta tragoudia.To netscape ta
bgazei mia xara.
3)i consola otan grafw na mou bgalei kati den ta
bgazei ola. enow .. to bar den megaloni. den einai
kati pou me anisixi poli alla ipa na sas to pw mipos
exete kamia idea!
4)ebala to prwto cd apo slackware kai den ebala ta
alla. Twra pou ta katebasa .. kserw oti me to pkgtool
ta bazeis alla einai polla arxeia kai tha ithela na
gini kati aftomato apo to sistima xwris na pw sto
pkgtool na kanei install (to /mnt/cdrom/bal/bla px).

Sas efxaristw poli.