Που θα βρω τo Debian 3.0 ?

Φρίξος Κοψαχείλης tachyon at vivodinet.gr
Wed Nov 17 15:15:50 EET 2004

sgiak wrote:
> Καλησπέρα!
>
> Ψάχνω να βρω τα 10 – αν δεν κάνω λάθος – cds της τελευταίας έκδοσης του
> Debian (3.0). Υπάρχει κάποιος στη Θεσσαλονίκη που μπορεί να με
> εξυπηρετήσει (με αντιγραφή εννοώ). Επίσης, πληροφοριακά και μόνο,
> υπάρχει κατάστημα στη Θεσσαλονίκη που να πουλάει την συγκεκριμένη
> διανομή? Για λόγους αρχής δεν θέλω να αγοράσω τα cds αλλά εάν αναγκαστώ
> θα το κάνω. Ευχαριστώ
>
> Ευχαριστώ
>
> Stavros – _sgiak at hotmail.com_ <mailto:sgiak at hotmail.com>

Τι εννοείς λόγους αρχής? Το μόνο που θα πλήρωνες θα ήταν το κόστος του
CD, άντε και της δουλειάς που έκανε ο πωλητής για να κατεβάσει τη
διανομή και να την κάψει. Το κόστος για CD και θήκες αγορασμένα σε
λιανική, είναι 0,50 € ανά branded (Verbatim, TDK κλπ) CD με λεπτή
πλαστική θήκη. Και τα CD's του Debian είναι 13.

--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis