Exete kati gia poulima? Thelete na agorasete kati?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Oct 30 19:04:46 EEST 2004

On 2004-10-30 14:13, advocate <advocate at otenet.gr> wrote:
> [...]

hi advocate,

ένα από τα πράγματα που ΔΕΝ κάνουμε όταν μας στέλνει email κάποιος αισχρός,
ποταπός, βλεδυρός κι ακατανόμαστος spammer, είναι να του απαντήσουμε.

Με το να απαντάς, επιβεβαιώνεις ότι η διεύθυνση στην οποία έστειλε τη μαλακία
του είναι μια χαρά διεύθυνση, με αποτέλεσμα να αρχίσει να τη βομβαρδίζει πιο
συχνά.

Επίσης, αν δεν σου είναι ιδιαίτερος κόπος να συμμορφώνεις το μήνυμά σου πριν
το στείλεις (ακριβώς επειδή ο βλαμμένος mailer που λέγεται Outlook δεν το
κάνει για σένα), δεν θα ήταν κακή ιδέα.  Εγώ τουλάχιστον χαίρομαι να διαβάζω
καλογραμμένα, προσεγμένα μηνύματα.  Αντιθέτως με ενοχλεί κάπως να βλέπω
μηνύματα που τα έχει κατακρεουργήσει το Outlook.

Για παράδειγμα:

	- Μην βάζεις την απάντηση πάνω από αυτό στο οποίο απαντάει.

	- Κόψε κάτι.  Όλοι έχουμε πάρει και το αρχικό μήνυμα.  Δεν είναι
	  ανάγκη να το ξαναπέρνουμε όλο, κι όλες τις απαντήσεις του, πάλι και
	  ξανά όλα αυτά μαζί, μια φορά για κάθε απάντηση που θέλει να γράψει
	  κάποιος.

	- Ρύθμισε το Outlook σου να μαρκάρει με κάποιο χαρακτηριστικό τρόπο το
	  quoted κείμενο, π.χ. εισάγοντας ένα "> " στην αρχή κάθε γραμμής.
	  Αλλιώς δεν ξεχωρίζει το κείμενό σου από αυτό που απαντάς με κανένα
	  άλλο τρόπο εκτός από το top-posting, που είναι έτσι κι αλλιώς
	  βλακεία (βλ. παραπάνω).

Δεν υπάρχει απόλυτα σωστός τρόπος να κάνεις το Outlook να στείλει ανθρώπινα
μηνύματα αλλά τουλάχιστον, αν κάνεις τα παραπάνω, θα είναι σχετικά πιο
ευανάγνωστα :-)