koumpia + kde 3.3

V13 v13 at priest.com
Tue Oct 12 02:21:35 EEST 2004

On Monday 11 October 2004 20:37, Alaios wrote:
> Kalispera.... exei dokimasei kaneis sas na allaksei
> tin glossa patontas eite ctrl+shift eite alt+shift sto
> kde?/
>
> Min mou peite gia tis allages pou tha prepei na kano
> sto configuration tou Xserver... Aytes tis ksero...
> Prospatho na to katafero xoris na peirakso ton
> Xserver... anarotiemai giati akoma mexri simera na min
> paizei.... Kammia idea? O arxarios ti tha prepei na
> kanei oste otan pataei ctrl+shift na blepei ti simaia
> kato aristera na allazei?

  AFAIK den mporei na ginei me ctrl-shift. Mporeis na dialekseis opoiondipote
syndiasmo pliktron arkei na periexei mesa kai ena gramma. Gia ayto ftaiei to
KDE kai to oti den s'afinei na oriseis san shortcut ena syndiasmo pliktron
poy na'xei mono alt,ctrl,shift.

  To default einai alt-ctrl-k kai doylevei mia xara, arkei na oriseis tis
glosses poy se endiaferoyn.

<<V13>>