Fwd: Re: Απορια αρχάριου(πολυ )?=

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Oct 12 09:44:39 EEST 2004

Στις 11-10-2004, ημέρα Δευ, και ώρα 21:53 +0100, ο/η Vasilis
Stamkopoulos έγραψε:

Σωστά...

Την superuser console πως την άνοιξες? Το bash είναι το βασικό κέλυφος
εντολών όπου και μπορείς να πληκτρολογείς τις διαφορες εντολές. (Για μια
παρουσίαση στο bash βλ
http://www.gnu.org/software/bash/manual/bashref.html . Σίγουρα θα
υπάρχει συντόμευση στο μενού της διανομής σου ως terminal ή τερματικό
κτλ,,

Ναι , θα πρέπει να εγκαταστήσεις  πρώτα από το CD τα kernel source
headers και μετά να κάνεις την εγκατάσταση των drivers...

Δεν έχεις δικαιώματα εγγραφής γιατί δεν είσαι root...(καλύτερα να κάνεις
αποσυμπιεση των αρχείων σε ένα φάκελο στο home)

Θα πρέπει να βρίσκεσαι στον φάκελο με τους drivers για να δώσεις αυτ'ες
της εντολές (π.χ cd /home/vasilis/modemdrivers) και μετά να
πληκτρολογήσεις τις εντολές make (μια την κάθε κάθε φορά)

Λοιπόν κατ'αρχην ρίξε μια ματιά στο http://www.linux.gr/beginners.php
και ξεκίνα σιγά σιγά το διάβασμα στους δεσμούς που σου προτείνει.

Πιθανόν ...Ψάξε στο google για Intel 536ep linux drivers rpm και μπορεί
να βρεις. Κοίταξε να έχεις εγκατεστημένα τα dependencies που σου
προτείνει και να το εγκαραστήσεις ως root... Το πιό απλό θα ήταν να
βρείς ένα εξωτερικό Modem , αλλά μιας και το μόντεμ σου δουλεύει σε
linux μέσω της προσπάθειας σου να το εγκαταστήσεις - ρυθμίσεις θα μάθεις
και μερικες βασικές εντολές- χειρισμούς που θα σε βοηθήσουν πολύ στο
μέλλον.
Καλώς ήλθες λοιπόν κόσμο του ελεύθερου και ανοικτού λογισμικού. Μην
απογοητεύεσαι αν κάτι δεν μπορείς να το καταλάβεις στην αρχή, με
ελάχιστη προσπάθεια και λίγο διαβασμα - ψάξιμο στο google μπορείς να
λύσεις οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία σου δημιουργηθεί...