Email problem?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Sep 20 14:20:18 EEST 2004

On 2004-09-20 14:09, Katy Damaskinidou <katynick at tee.gr> wrote:
> Χρησιμοποιώ το KMail.
> Νίκος Ματζιούνης

Νίκο,

Προσπάθησε σε παρακαλώ να γράφεις την απάντησή σου ΥΣΤΕΡΑ από αυτό που
απαντάς.  Επίσης κόβε όταν στέλνεις mail τα μέρη στα οποία δεν αφορά η
απάντησή σου.  Η τελευταία παράγραφος παραπάνω δεν έχει σχέση ούτε με την
ερώτηση του Κώστα ούτε με την απάντησή σου.

Το email που έστειλα εγώ με πληροφορίες για το πως μπορείς να "φιλτράρεις" τα
μηνύματα με βάση τον παραλήπτη τους το είδες;