NetMod ths intracom-teleytaia nea

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Sep 15 22:12:15 EEST 2004

On 2004-09-15 21:31, Katy Damaskinidou <katynick at tee.gr> wrote:
> ΥΓ Χρησιμοποιώ τον χρήστη katy (το όνομα της γυναίκας μου), γιατί ακόμα
> δεν ξέρω πώς να στείλω τα μηνύματα που με αφορούν στον χρήστη nikos.

Εξαρτάται από το mailserver του `tee.gr', ο οποίος (τουλάχιστον στον MX που
βλέπω εγώ) είναι Sendmail.

Αν ο asterix.tee.gr (ο MX του tee.gr) και ο server στον οποίο πραγματικά
αποθηκεύονται τα email σου δέχεται διευθύνσεις που έχουν επεκτάσεις με '+'
του τύπου <giorgos+extra at tee.gr> τότε μπορείς να βάλεις στο From των email
σου το εξής:

	From: katynick+koko at tee.gr

και να αφήσεις το Sendmail να αποθηκεύσει τα email στο mailbox του user
katynick (αυτό θα κάνει by default αν δε το πειράξεις εσύ).  Όταν κάνεις
POP τα μηνύματα από το σπίτι ένα κατάλληλα διαμορφωμένο .procmailrc μπορεί
να κάνει forward μερικά από τα email (π.χ. αυτά που έχουν παραλήπτη ή
αποστολέα τον katynick+koko) σε ένα άλλο χρήστη.

- Γιώργος